Welkom bij Fotoclub Merchtem

Fijn dat je een bezoekje brengt aan de website van Fotoclub Merchtem.
Onze fotoclub is een vereniging van amateurfotografen en fotoliefhebbers met een 'passie voor beelden'.
Tijdens onze maandelijkse samenkomsten bespreken wij in een gezellige en niet-competitieve sfeer elkaars werk. We beseffen dat fotografie subjectief is en een fotobespreking dus ook. Het doel van een fotobespreking is om aanvullende tips te geven en eventuele andere opties aan het licht te brengen. Zo willen we elkaar helpen in onze hobby.

Met deze website willen wij je laten genieten van het resultaat van onze hobby. Mogelijk mag het ook een stimulans zijn om je te verdiepen in de boeiende wereld van de fotografie.

Als je meer informatie wenst over onze fotoclub of je wil eens de sfeer proeven tijdens een van onze activiteiten, kan je geheel vrijblijvend contact opnemen met een bestuurslid of een mailtje sturen aan info@fotoclubmerchtem.be

Wij vergaderen in Sint-Donatus - Markstraat 1 - 1785 Merchtem.

Momenteel lassen wij evenwel een ledenstop in, maar we werken wel met een wachtlijst voor mogelijk nieuwe kandidaat-leden.
Wil je je aanmelden voor de wachtlijst, stuur dan een mailtje naar info@fotoclubmerchtem.be

Fotoclub Merchtem is aangesloten bij Breedbeeld en VBF (Vlaams Brabantse Fotokringen).

Wij wensen je alvast veel kijkplezier.